wtorek, 2 stycznia 2018

Blogowe podsumowanie 2017 roku.

Podobno początek Nowego Roku to dobry czas na wszelkiego rodzaju podsumowania. O tym jak było, co się spełniło, a co pozostało tylko w sferze marzeń. 
W tym roku rozpocznę w sumie już 5 rok działalności mojego bloga. Pierwszy wpis pojawił się dokładnie 28 kwietnia 2014. Przez te wszystkie lata wiele się tu zmieniło, ale niezmiennie pamiętam te emocje towarzyszące mi przy tworzeniu pierwszego posta...
Wtedy nie przypuszczałam, ze moje wpisy dotrą do wielu, czasami egzotycznych, zakątków świata. 

blog-ogrodniczy
Kraje do których dotarł mój blog w 2017 roku. 

Pomiędzy 1 stycznia a 31 grudnia 2017 

blogi-ogrodnicze-najlepsze

mojego bloga wyświetlono: 16 209 razy.
A a średnią prędkość z jaka czytaliście moje artykuły to 1 minuta i 8 sekund ;)
3 Kraje z których pochodzi najwięcej moich  czytelników to:
3. Rosja
2.Wielka Brytania
i oczywiście:
1. Polska

Najchętniej czytanymi artykułami w tym roku były:
1. Wpis o tym jak czytać opakowanie nasion. Link tutaj KLIK
2. Libster Blog Award. Czyli jeśli chcielibyście poznać mnie bliżej Klikamy w Link 
3. Wpis o niezwyklej roślinie Cestrum nocturnum. Jeśli jeszcze jej nie znacie zapraszam tutaj KLIK


W tym roku na blogu pojawiło się 26 postów, nieznacznie więcej niż w 2016. Jest to jednak znacznie mniej niż powinno. W głowie kłębi się milion pomysłów na nowe wpisy, na kartach pamięci tysiące zdjęć gotowych by je opublikować, tylko ten czas...

Ale że nie samym blogiem jednocześnie prowadzę moja stronę na Facebooku, gdzie mam już 395 obserwatorów. Pomożecie dobić przynajmniej do 400?

facebook


Jest jeszcze Instagram, tu można spotkać mnie najczęściej.
W 2017 zamieściłam 69 postów, otrzymałam 3173 lików, i obserwowało mnie 218 osób

instagram

Udzieliłam tez kilku wywiadów do brytyjskiej prasy ;)

Na tym oczywiście nie koniec!
Od Nowego Roku zabieram się do roboty, w planach już kilka nowych postów min. o Zimowych kalinach, zimozielonym zimowym ogrodzie, a także o moich przemyśleniach jak to jest być zawodowym Ogrodnikiem w Anglii?

Jak zwykle czekam tez na Wasze sugestie, może chcielibyście się dowiedzieć więcej o roślinach domowych / egzotycznych? Wszak z nimi pracuje na co dzień.


Pozdrawiam Was serdecznie.
Szczęśliwego Nowego Roku!
XOXOXO

8 komentarzy :

  1. Super! Gratuluję wytrwałości, bo jednak z czasem troszkę zapał opada. ja bardzo chętnie czytam wpisy o Twoich wyjazdach i odwiedzanych ogrodach, zwłaszcza, że każdy z nas jeździ w inne miejsca i dobrze jest czerpać inspiracje od innych... Powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O tak z tym zapaełm bywa różnie niestety:/ Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Dużo "krajów" cię odwiedza - oby tak dalej! :)
    Ja w tym roku nie robiłam podsumowania, nie byłam zadowolona ze swojej obecności na blogu :) W porównaniu z poprzednimi latami, było mnie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona tą ilością. MNie też bywa na blogu mniej niż bym chciała niestety :( pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ciekawe podsumowanie Martusiu. Życzę Ci wielu kolejnych, równie wspaniałych lat w sieci i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń